Een sprookje over onvoorwaardelijke liefde

EsthervanGulik 17 januari 2020
Vanmorgen in alle rust het boek "Een leven geleden" van Jerrad Hoff uitgelezen. Wat een heerlijk romantisch verhaal. De jonge Sarah en Evan ontmoeten elkaar en het is liefde op het eerste gezicht. Door omstandigheden komt er een einde aan de romance. Na 40 jaar neemt de zoon van Evan contact op met Sara, die onmiddels een wereldberoemde schrijfster is. Al snel blijkt dat de liefde nog steeds bij beide aanwezig is. Ze ontmoeten elkaar na die lange tijd en blijkt dat ze elkaar dagelijks vreselijk gemist hebben. Het verhaal verteld over hun romance van vroeger en hoe het verhaal na 40 jaar verder gaat. Het is een romantisch verhaal over ware liefde, maar voelt voor mij bijna aan als een sprookje. Een sprookje waarin de onvoorwaardelijke liefde van Evan en Sarah centraal staat. Sprookjes lopen vaak goed af. Ik ga niet verklappen of dat bij dit boek ook het geval is. Dat zou te veel van het leesplezier wegnemen als je dit boek nog niet hebt gelezen. Ben je fan van chicklits en romantische verhalen, dan moet je deze zeker gelezen hebben! Zet het boek bovenaan op je tbr-list!

Meer recensies van EsthervanGulik