Een zonnige toekomst

Eveline 07 oktober 2023
Een zonnige toekomst van Susan Mallery.
Het verhaal gaat over Robyn. Ze is gescheiden en heeft 2 kinderen.
Wanneer ze voor zichzelf kiest nadat ze altijd voor iedereen heeft gezorgd. En vertrekt naar haar tante in Santa Barbara. Daar hoopt ze haar rust te vinden. Maar niets is minder waar wanneer iedereen haar achter na lijkt te komen. Wanneer ze Mason ontmoet durft ze weer te dromen van een zonnige toekomst.

Het boek is vlot geschreven. Maar het behoort voor mij niet tot mijn favoriete boeken. Hoe wel de onderwerpen, liefde, opgroeiende kinderen, vriendschap en echtscheiding mij niet onbekend zijn. Ben ik blij dat ik niet met deze personages hoef te leven. Vooral dochter lief irriteerde mij mateloos.

Het is een leuk tussendoor boek. Wat je niet veel kost.
Voor mij is dat zeker een plus punt. Lekker wegdromen in een betaalbaar boek.

Ik mocht dit boek lezen samen met andere van @worldofromancenl .

Ik geef het 3 van de 5 sterren. Ben heel benieuwd hoe jij er over denkt. Laat het mij weten onder deze post.

Meer recensies van Eveline