Leuk verhaal, maar....

Eveline 04 april 2023
Het verhaal gaat over Rachel die in de oude vuurtoren woont en werkt. De vuurtoren is nu een boekenwinkel, de eigenaar is Cullen Mac Donalds.

Wanneer Cullen komt te overlijden heeft dit gevolgen voor de woon en werk plek van Rachel. Zij zal de vuurtoren moeten gaan verlaten.

Maar dat gaat niet zomaar. Op Cullen zijn sterfbed gaf hij Rachel een aanwijzing die zij gaat opvolgen. Samen met de journalist Toby die regelmatig in de boekwinkel te vinden is en inmiddels ook een vriend van Cullen was geworden, gaat Rachel op onderzoek uit.

Van wie is de vuurtoren nu eigenlijk, hoort die bij de Mac Donalds familie of is die toch van de Greedy familie?? En waarom is de vuurtoren gebouwd ver van het water af???

Veel vragen weinig antwoorden. Rachel en Toby gaan samen op onderzoek uit. Ron en Ezra en Edie ook vrienden van Cullen weten niets van het onderzoek af. Ook Gilly het meisje dat is aankomen lopen in het dorp mag niets weten.

Ik vond het verhaal leuk om te lezen, maar ik moest mij er wel toe zetten om het boek op te pakken. Wanneer ik er in las ging het vlot. Toch weerhield mij iets om in 1 keer het boek uit te lezen.

Ik raad het boek ondanks dat toch aan. Wanneer je in het boek zit kun je heerlijk mee dromen op het verhaal en je verplaatsen naar een ander land en wonen in de vuurtoren.

Dank Zomer en Keuning dat ik dit boek voor jullie mocht lezen.

Je kunt het boek verkrijgen in de boekwinkels, fysiek en online.

Advertenties
Sommige bezoekers kunnen hier soms een advertentie

Meer recensies van Eveline