Mooi boek, met onderwerpen van nu.

Eveline 17 september 2023
Om eerlijk te zijn is een boek van Tammy L. Gray. Uitgegeven door KokBoekencentrum. Dit boek valt onder de feelgoodbooks van Feelgood met een hart.

Het boek gaat over January Sanders. Ze is een dochter van een alleenstaande moeder en heeft meerder stiefvaders gehad. Haar eigen vader heeft ze nooit ontmoet.

Wanneer ze na haar relatiebreuk rust gaat zoeken bij haar tante in Texas verandert er veel in haar leven.

Ze vind rust maar niet op de manier die je zou denken. Ze krijgt een baan in een kerk, ontmoet Cameron een bloed mooie man met wie ze gaat daten. Cameron is een Christen en January niet. Zij denkt dat dat niets uitmaakt. Maar hoe denkt Cameron erover wanneer hij hier achter komt.

Dan is daar nog die bloed irritante man die bij haar tante op het terrein het onderhoud doet. Dillon Kyles. Is hij werkelijk zo irritant of vind January dat omdat hij haar doorziet.

Dit boek heeft een mooie boodschap over vertrouwen, liefdesverdriet, familie banden en het kleine kind in ieder van ons.
Ik vind het boek fijn geschreven, hoewel ik het midden van het boek wel lang vond duren. Het begin en het einde vond ik fantastisch.

Ik kan je dit boek van harte aanbevelen. Plus er komt nog een deel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier heel erg benieuwd naar ben. Ik ga die ook zeker lezen.

Laat jij weten wat je van dit boek vond als je het uit hebt???

Ik mocht dit boek lezen voor KokBoekencentrum en ben hun daar dankbaar voor.

Meer recensies van Eveline