Leuk boek om in weg te dromen

Eveline 25 april 2023
Zomer aan de kust van RaeAnne Thayne is een boek waar ik eerst moeilijk in kwam. Maar uiteindelijk is het wel een echt ReaAnne Thayne boek. Wat voor mij inhoud dat ik er niet meer wil stoppen er in te lezen en als het uit is dat je de personages mist.

Zomer aan de kust gaat over Cami en haar zus Violet. Cami haar zus Lilly is pas verdronken toen zij 2 meisjes wilde redden. Het boek heeft rouw mooi weer gegeven en laat zien dat iedereen rouw op zijn of haar eigen manier verwerkt.

Cami is een advocaat in LA. Violet is onderwijzeres op een school met kinderen met een beperking. Lilly woonde bij haar moeder Rosemary die na de scheiding van Ted de vader van Cami, Violet en Lilly is verhuist naar Cape Sancuary. Lilly en Rosemary zijn een glamping gestart bij Moongate Farm.

Moongate Farm ligt op een stuk grond wat van hun buurman is Franklin. Na het overlijden van Lilly blijkt dat zij alleen een mondeling overeenkomst heeft voor het huren van de grond voor haar glamping. Nu de zoon van Franklin Jon thuis is zou het wel eens kunnen dat dit het laatste jaar is voor de glamping omdat hij van mening is dat de glamping te druk is voor zijn vader die aan beginnende dementie lijdt.

Cami is nu in de advocaat voor Rosemary en moet de Jon overhalen om een contract te geven voor de glamping. Dit lijkt moeilijker dan ze had verwacht. Jon is een stugge onderzoeker, maar ook heel knap en brengt Cami het hoofd op hol.

Wanneer Violet aan komt bij Moongate Farm schrikt ze wanneer ze Alex ziet. Alex is haar eerste en enige liefde die ze 10 jaar eerder had verloren aan haar rivaal die ze de bijnaam Regina gaf. Alex en Regina hebben een dochtertje die gered is door Lilly uit de zee.

Voor Violet is het moeilijk om hun te zien, door Alex zijn dochter en vriendinnetje heeft haar tweelingzus Lilly haar leven verloren.

Dit is een feelgood boek die onverwachte wendingen maakt, met een mooi einde.

Dit vierde deel van een serie, die overigens goed los is te lezen kun je kopen via deze link:

RaeAnne Thayne [AUTHOR]
bij Harlequin.
Dit boek is echt lekker om mee te nemen op vakantie in je koffer voor de leuke prijs van 8,99.
www.lookaroundthecorner.com

Meer recensies van Eveline