Fijn boek dat je meeneemt naar een mooie plek.

Eveline 09 juni 2023
Neem mij met je mee van Courtney Walsh is het eerste deel van een goed nieuwe serie van haar.

Terug naar het eiland.

Het verhaal gaat over Emily Ackerman en speelt zich af op het vakantie eiland Nantucket.

Wanneer Emily min of meer gedwongen terug moet naar het eiland, omdat haar toneelstuk die ze had geproduceerd geflopt is en ze geen geld meer had. Komen er veel emoties boven bij haar.

Dit is het eiland waar ze vroeger met haar moeder naar toe ging op vakantie, in het strand huis van haar opa en oma. Het huis dat ze achter zich heeft moeten laten toen haar moeder overleed even als haar vakantie vriend Hollis McGuire. Het enige wat zij nog van haar moeder heeft is een boekje vol met adviezen. Of deze adviezen haar bij alles in het leven gaan helpen is nog maar de vraag.

Nu jaren later staat ze voor het vervallen huis. Ze ziet maar een oplossing en dat is het huis opknappen en verkopen. Het huis verkopen geeft haar de enige mogelijkheid om weer haar leven op de rit te krijgen.

Wanneer ze bij het huis aankomt en de emoties haar wat te veel worden gaat ze naar het strand waar ze een meisje ontmoet. Jojo. Zo wordt zij genoemd door haar vader.

Haar vader is niemand minder dan Hollis McGuire Emily haar vroegere vakantie vriendje.

Wanneer Emily oog in oog komt te staan met hem na al die jaren komen alle herinneringen aan hem weer boven. Maar niet alleen de herinneringen. Ook de gevoelens voor hem komen weer terug……… of toch niet???

Je kunt het lezen in dit meeslepende boek van Courtney Walsh. Een boek waar ik even in moest komen, maar wat je uiteindelijk meeneemt naar een eiland waar ik graag wel eens een kijkje zou willen nemen.

Met dank aan Feelgood met een hart van Kok Boekencentrum voor het boek dat ik mocht lezen als Ambassadeur.

Ik geef het boek 4 sterren. En kijk uit naar deel 2 . Ik heb begrepen dat die ook dit jaar nog uitkomt.

Het boek is te verkrijgen als paperback en als eboek.

Ik hoop dat je net zo gaat genieten van dit boek als ik dat heb gedaan.

Meer recensies van Eveline