Aanrader, heb genoten.

Eveline 10 juli 2023
Na al die tijd”, is het derde deel van de familie Walker serie van Melissa Tagg.

Melissa Tagg weet je steeds weer opnieuw te verrassen met haar boeken. Hoewel ik het soms wat langdradig vond en voor mij heel veel namen in het boek, heb ik er echt van genoten en vind ik het een dikke aanrader. Ik geef dit boek 4*. Het is een boek waar je bij lacht en soms een traantje weg moet pinken.

Het verhaal gaat over Kit en Beckett, zij zijn al jaren lang vrienden. Wanneer Kit terug komt uit London ziet ze Beckett weer na jaren. Hoewel ze haar vriend heeft gemist en zij met haar huidige vriend uit London weer thuis is op de boomgaard die van haar opa en oma was, verbaasd ze zich hoe haar hart en lichaam reageren wanneer zij Beckett weer ziet.

De boomgaard ziet er vervallen uit en de huidige eigenaar, haar broer Lucas, is nergens te vinden. Ook Willa die haar praktisch heeft opgevoed is nergens te bekennen.

Wanneer Beckett wordt opgepakt door de politie voor een openstaand strafbaar feit van 6 jaar geleden, de dag dat hij Kit redde van haar grootste fout in haar leven, krijgt hij een taakstaf van 400 uur dienstverlening. Hij kan geen andere plek bedenken dan bij Kit op de boomgaard.

Hoewel Becekett dacht dat hij zijn leven goed uitgestippeld had, begint hij toch te twijfelen.

Dit mooie boek gaat over tegenslagen in het leven, verdriet en los laten ervan. Het vertrouwen hebben dat God weet wat Hij doet en wat goed is, dat Zijn plan vast staat voor je leven en dat wanneer jij God de rug hebt toegekeerd, Hij dat nooit bij jou zal doen.

Dit boek is uitgegeven door Kokboekencentrum en feelgood met een hart.

Meer recensies van Eveline