Prachtig boek over een hedendaags thema

Eveline 16 november 2020
Bewijs het maar is het nieuwe boek van Anne-Marie Hooyberghs. Het boek telt maar liefst 224 pagina’s en wanneer je aan dit boek begint is het moeilijk weg te leggen.

Steffie heeft een moeilijke tijd achter de rug. Haar relatie was moeilijk door mishandeling en stalking.

Wanneer zijn een trip door Europa gaat maken en denkt dat ze van haar ex af is blijkt dit minder waar. Opnieuw haar hart openstellen voor een ander man is niet zo makkelijk voor haar. Lorenzo de reisleider doet zijn best. Maar hij moet zich eerst bewijzen aan Steffie. Neemt hij die moeite om haar hart te winnen of laat hij haar los en gaat voor de makkelijke weg.

Dit boek is echt super mooi.

Soms staan er worden in het boek die niet Nederlands lijken. Dat is het enige min punt voor mij aan het boek.

Het thema van het boek is echt hedendaags en gewaagd ik dit vind ik echt heel mooi. Er zijn meer mensen die leven in een relatie met mishandeling dan wij weten.

Wanneer je opzoek bent naar een boek dat je mee neemt door Europa, waar liefde een tweede kans lijkt te krijgen. Dan is dit boek echt iets voor jouw.

Dit mooie boek is uitgegeven door Zomer en Keuning. De uitgever voor mooie romans.

Meer recensies van Eveline