Niets te verliezen

Een fijne feelgood met een verassend eind.

Het verhaal gaat over Chloe (spreek dit op zijn Frans uit, anders wordt ze gek), zij wil voor haar dertigste een succesvol makelaar zijn. Een makelaar met een eigen kantoor, die gespecialiseerd is in het hogere huizensegment. Haar dromen zijn groots, maar haar dagelijkse leven is vrij saai. Ze werkt als junior makelaar bij Case Real Estate en verkoopt uitgeleefde panden.
Chloe heeft een relatie met de Franse Jean-Luc, maar dit loopt alles behalve soepel.
Tijdens een uitgaansavond met vrienden besluit Chloe om een ruilspel te starten. Het begint met een gratis knuffel voor een zonnebril, maar die wil ze ruilen voor iets mer grotere waarde.
Hoever kan Chloe gaan met dit spel? En wat zet Chloe zelf op het spel?

De schrijfstijl van Julia is vlot en humoristisch. Je hebt al snel een klik met de personages. Het einde is onvoorspelbaar, wat het een heerlijk verhaal maakt om te lezen.
Het begin en einde zijn sterk, maar in het midden had sommige stukken van mij iets korter gemogen. Over bepaalde onderwerpen wordt soms iets te lang over door gegaan.

3,5 ster

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez