Wat als het allemaal echt is?

Gerben 03 november 2021 Boekverkoper
Met een succesvol vaccinatiecampagne heeft de Nederlandse minister-president Koenen het virus bewonderenswaardig snel verslagen. Maar wat zijn de consequenties van zijn deal met een grote Amerikaanse farmaceut? Is er een complot? Iedereen die er vermoedens van heeft, is in ieder geval in levensgevaar. Langzaam weten de hoofdpersonen, een arts, een journalist en een copywriter, die bijklust voor een onderzoeksbureau, de lijnen bij elkaar te brengen en lopen we af op een bloedstollende climax. Want er is een belangrijke groep die grote belangen heeft bij dit experiment!

Het boek is de fantasie van een doorgewinterde eigentijdse complotdenker: wat als alle samenzweringstheorieen waar zouden zijn? Jens Vern brengt met Nevenschade weer een sterke, actuele thriller die garant staat voor heel wat uurtjes spanning.

Meer recensies van Gerben