Wat een plot!

Gerda Brodelet 24 augustus 2019
'De test' is het 5de deel van de schitterende reeks rond de eigenzinnige Sebastian Bergman.
Bij dit boek heb je zelfs geen tijd om te wennen aan de gebeurtenissen. Van bij het begin zit je onmiddellijk in het verhaal. Het is heel spannend en het verveelt totaal niet, alhoewel ik op een bepaald moment wel dacht dat het eentonig zou kunnen worden. Maar niets is minder waar! Het verhaal krijgt een plotse wending en dan zijn we nog niet aan het einde toe. Het plot is ronduit schitterend, ik zat op het puntje van mijn stoel en de spanning was te snijden.
Net als bij alle voorgaande delen eindigt ook dit boek met een cliffhanger van jewelste. Hier heb je geen keuze: op naar deel 6!

Meer recensies van Gerda Brodelet