Leuk kerstverhaal

Gerda Brodelet 22 december 2023
Een leuk verhaal om tijdens de kerstdagen te lezen.
De hoofdpersonages Molly en Andrew nemen al 10 jaar op rij de laatste vlucht van Chicago naar Ierland om hun families te bezoeken op kerstdag. Door een sneeuwstorm zal het wat voeten in de aarde hebben om op tijd bij hun families te geraken.
Het verhaal wordt verteld door Molly in de ik-vorm. Ik ben niet zo'n voorstander van dergelijke boeken maar deze keer had ik er geen moeite mee. Leuk en grappig ook was wel dat doorheen het boek het relaas verteld wordt van hun jaarlijkse reis om dan weer verder te gaan met het heden.
Het boek leest heel vlot en we ervaren de kerstsfeer in de verschillende plaatsen zoals Parijs en Londen, maar ook de familietradities rond Kerstmis.
Stilaan groeien Molly en Andrew naar elkaar toe en wordt het een verhaal van liefde en warmte, de magie van Kerstmis is nooit veraf!

Meer recensies van Gerda Brodelet