Als thriller een misser

Gert 05 november 2018
The Boy at the door is het verhaal rondom Cecilia Wilborg, die op een dag wordt geconfronteerd met de achtjarige Tobias. Deze jongen zorgt ervoor, dat het tot dat moment perfecte leventje van Cecilia behoorlijk op zijn kop wordt gezet.

Laat ik beginnen met de positieve punten: Alex Dahl is absoluut een auteur met kwaliteiten. Het verhaal is op zich goed in elkaar gezet, met redelijke personages. Maar als ik een boek lees, waarop op de kaft het etiket 'Thriller' staat verwacht een boek dat op een of andere manier een bepaalde spanning heeft. In dit verhaal heb ik echter werkelijk geen enkele vorm van spanning kunnen ontdekken.

Omdat dit boek als thriller in de markt is gezet ben ik van mening dat het ook als zodanig moet worden beoordeeld. Helaas kan ik dan niet anders dan het boek als een misser beoordelen. Helaas kom ik dan voor The boy at the door niet verder dan 1 ster.

Meer recensies van Gert