Een absolute aanrader!

@piggybookride 28 juni 2020
Hoe trots was ik toen ik het mailtje van Hebban ontving dat ik was ingeloot voor mijn eerste Hebban Leesclub van ’Het winkeltje in Cockleberry Bay’.
Dit boek sprong er voor mij uit door de vrolijke cover: het vrolijke lettertype met de titel, het kleine winkeltje aan zee en het blije hondje dat kijkt naar een vogeltje. Feelgood allover!
Het verhaal begint in Londen, maar verplaatst zich al gauw naar Cockleberry Bay als Rosa een winkeltje erft in dit idyllische plaatsje. Ze gaat op zoek naar het verhaal achter deze onbekende weldoener en loopt tegen de leuke kanten, maar zeker ook de minder leuke kanten aan van het wonen in een klein dorp.
Vanaf het begin af aan heb ik genoten van het boek. Je wordt zo in het verhaal gezogen dat het je niet meer los laat. Dit is het type boek dat je meeneemt op vakantie om heerlijk te genieten aan het zwembad en dan tot de conclusie komt dat je het verhaal na 2 dagen uit hebt en je de rest van de vakantie zonder 'leesvoer'zit. Een absolute aanrader!

Lees de complete review op mijn blog, link in profiel ;)

Meer recensies van @piggybookride