Een boek dat je tot in je kern weet te raken

@piggybookride 09 december 2022
Vanaf het moment dat je de eerste pagina omslaat tot het lezen van de laatste punt weet Alina van Wijnen je te boeien met dit mooie verhaal.
Het plot is pakkend en spreekt tot de verbeelding, zelfs nu ik het boek uit heb laat het me niet los. De activiteiten van de mannen in een oorlog zijn alom bekend, juist daarom is het zo bijzonder om te lezen hoe de vrouwen hun steentje hebben bijgedragen... wat het met ze deed, hoe ze zich voelden en hoe ze na de oorlog de draad weer probeerden op te pakken.
Er zit een mooie opbouw in het verhaal, de karakters worden prima weergegeven en je leert ze naarmate het verhaal vordert steeds beter kennen.
Van Het geheime kistje van Elle kan ik zeggen dat ik het verhaal lang bij me zal dragen. Een boek dat zeer de moeite waard is om te lezen.

Meer recensies van @piggybookride