Ik hoop dat er een tweede deel komt!

@piggybookride 29 december 2020
Zoekende naar een leuke leesclub om mij bij aan te sluiten, stuitte ik al snel op deze mooie cover. Het ziet er mysterieus uit en wekt tot de verbeelding. In de bijbehorende tekst stond dat het verhaal avontuurlijk was en zou lijken op de bekende verhalen van Dan Brown. Vanaf dat moment was ik om, ik moest en zou het boek lezen.
Ad van de Lisdonk heeft mij zeker niet teleurgesteld en in het type verhaal zie ik zeker waarom van de Lisdonk met Dan Brown vergeleken wordt. Heel veel spanning, vanaf de eerste bladzijden laat het boek je niet meer los.
Al vond ik wel dat het verhaal af en toe wat ver ging, het was niet storend om te lezen. Ik heb er onwijs van genoten en hoop dat er een tweede deel komt!

Lees de complete review op mijn blog. De link vind je in mijn profiel.

Meer recensies van @piggybookride