Een bundel vol emoties

@piggybookride 18 maart 2021
De cover alleen al intrigeerde mij. Je ziet de achterkant van een vrouw, ze kijkt naar een vreemde vorm/ verschijning (is dit een gezicht?) en ze lijkt wel verlamd of gehypnotiseerd. Voordat ik in dit boek begon had ik geen idee van de betekenis van de cover, maar nu ik het boek uit heb kan ik mij niets mooiers indenken.
De karakters zijn goed beschreven en met beiden krijg je al snel een band. Het verhaal is vlot en dit zorgt ervoor dat je het boek niet meer weg kunt leggen, ik had het dan ook in een mum van tijd uit!
Na het lezen zijn er zoveel vragen die niet beantwoord zijn. Je weet dat het op waarheid gebaseerd is, maar in hoeverre? En hoe gaat het nu met ze? Ik vond het heel bewonderingswaardig dat ze precies weet welke vragen er in het hoofd van de lezer zitten. Suzanne beantwoordt ze stuk voor stuk in haar epiloog.

Ik kan maar 1 minpuntje bedenken, maar dat ligt niet aan het verhaal. Ik kwam een aantal stijlfoutjes tegen, daar ben ik allergisch voor. Maar that said, het boek is geweldig!

Chapeau!

Meer recensies van @piggybookride