‘Langste. Kerst. OOIT.’ is een supergezellige kerstroman die ik niet wilde wegleggen en in geen tijd heb uitgelezen

heavenlybookish 02 december 2022
Wat een fijn boek! Ik ben zo door Langste. Kerst. OOIT. gevlogen en heb er enorm van genoten.

Dit boek gaat over Noëlle en Noëlle is gek op kerst. Ze organiseert daarom ieder haar een uitgebreid diner voor vrienden en familie, een diner dat ze elke keer tot in de puntjes plant. Maar dit jaar loopt alles in de soep. Er komen ongenode gasten opdagen, haar servies sneuvelt en als het niet erger kon breken de vliezen van haar zus tijdens het hoofdgerecht. Wanneer Noëlle denkt dat deze dag eindelijk voorbij is, wordt ze opnieuw wakker op eerste kerstdag.

Ik hou van een time loop! En ik hou er nog meer van als de loop nog eens met kerst te maken heeft of op kerst valt. Het concept is zo leuk en het geeft je ook veel kansen om verschillende scenario’s van hetzelfde moment of dezelfde dag in het boek te steken.

k heb niets aan te merken op dit boek. Langste. Kerst. OOIT. is een heel gezellige kerstroman die ik aan iedereen zou aanraden! Zeker de moeite waard om tijdens de feestdagen te lezen.

Lees de volledige recensie op https://heavenlybookish.be/2022/11/28/recensie-langste-kerst-ooit-van-lisette-jonkman/

Meer recensies van heavenlybookish