Een heel ontroerend en mooi kijkje in de gedachten van Nesta en Cassian

heavenlybookish 06 april 2021
"In zwarte eeuwigheid gehuld kronkelden Nesta en de Ketel om elkaar heen en ze brandden door het duister heen als een fonkelnieuwe ster."

Ik kreeg dit boek van uitgeverijen Unieboek Het Spectrum en Uitgeverij Lannoo als recensie-exemplaar. Dit verandert niets aan mijn mening. Alle opinies zijn de mijne en ik ben altijd 100 procent eerlijk. Heel erg bedankt Uitgeverij Lannoo en Unieboek Het Spectrum om mij dit boek te bezorgen.

Sarah J. Maas doet het opnieuw. Haar schrijfstijl is zo magisch. Ik heb absoluut geen idee hoe ze het doet, maar ze doet het wel. Ik vond het absoluut geweldig om Nesta en Cassian te volgen in Hof van zilveren vlammen. De verhaallijn was soms wat zoek aangezien dit boek praktisch volledig over Nesta en Cassian en hun vriendschap ging. Het einde ging net iets te snel en ik blijf met veel vragen achter. Toch ben ik heel blij met dit boek omdat deze personages zeker en vast hun eigen boek verdienden.

Volledige recensie op mijn blog https://heavenlybookish.be/2021/04/05/recensie-hof-van-zilveren-vlammen-van-sarah-j-maas/

Meer recensies van heavenlybookish