Het spannende UIT BLOED EN AS bevindt zich dankzij haar geweldige personages, plot, intrige en wereldopbouw op mijn lijstje met favoriete boeken dit jaar

heavenlybookish 02 november 2021
“Vanavond was ik niet de Maagd. Ik was niet Penellaphe. Ik was simpelweg Poppy, een bijnaam die ik mijn moeder lang geleden had horen gebruiken en waarmee alleen mijn broer Ian en een handjevol anderen me aanspraken.

Als Poppy hoefde ik me niet aan strenge regels te houden of aan andermans verwachtingen te voldoen. Als Poppy lag er geen Verheffing in het verschiet die sneller dichterbij kwam dan me lief was.”

Wat een geweldig boek! Ik ben fan van elk detail uit dit boek. Van alle geweldige en intrigerende personages tot de gedetailleerde wereldopbouw en spannende verhaallijn. UIT BLOED EN AS verdient alle lof dat het krijgt en ik ben dan ook heel blij dat het vertaald is. Eens ik voorbij het iets tragere begint was, las ik het boek in een trek uit. Ik wil op dit moment niets anders dan het vervolg lezen, want ik moet te weten komen wat er gaat gebeuren na al die opwindende plotwendingen en oh ja… dat einde!

Volledige recensie hier: https://heavenlybookish.be/2021/11/02/recensie-uit-bloed-en-as-van-jennifer-l-armentrout/

Meer recensies van heavenlybookish