Ook dit deel van de Elfhame-serie is weer meesterlijk geschreven! Het is dan ook met een triest hart dat ik afscheid neem van al deze geweldige personages

Ik kreeg dit boek van uitgeverijen Boekerij en Uitgeverij Lannoo als recensie-exemplaar. Dit verandert niets aan mijn mening. Alle opinies zijn de mijne en ik ben altijd 100 procent eerlijk. Heel erg bedankt Uitgeverij Lannoo en Boekerij om mij dit boek te bezorgen.

Ik kan niet geloven dat deze serie nu al compleet is. Ik ga deze personages enorm missen! Ik heb van De verbannen koningin genoten, maar ik vind dit deel wel het zwakste van de drie. Ik had iets meer verwacht van dit boek. Ik was niet zo’n fan van de plotwending en de verhaallijn. De personages, schrijfstijl en wereldopbouw waren daarentegen weer fantastisch.

Lees de volledige recensie hier: https://heavenlybookish.be/2021/04/30/recensie-de-verbannen-koningin-van-holly-black/

Meer recensies van heavenlybookish