Medelijden met de slechterik

Helga 15 augustus 2020
Tja, als je na deel 1 een hekel hebt gekregen aan Warner en eigenlijk wilt weten hoe Juliette verder ontwikkelt is dit een heel apart vervolg. In het begin was ik een beetje 'teleurgesteld' dat het niet verder ging met Juliette maar gelukkig is dit boek het echt waard om te lezen om de context van het hele verhaal te snappen. Nu begrijp ik waarom Warner zo is als hij is en ik kreeg zelfs medelijden met hem. In zijn hart is hij niet slecht, maar zijn opvoeding en de angst voor zijn vader hebben hem zo gemaakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen met Warner en Juliette. Zou zij ook ooit gaan inzien dat Warner helemaal niet zo hard en moordzuchtig is als hij doet voorkomen?

Meer recensies van Helga