Bouquetreeks intiem, niet meer niet minder

Helga 20 december 2023
In tegenstelling tot velen vond ik de serie van Netflix mierzoet en niet doorheen te komen. Ik bedacht me toen dat ik misschien beter het boek kon lezen, misschien meer diepgang in het verhaal. Het boek is wat mij betreft echter exact als de serie, weinig diepgang, een tien in een dozijn bouquet-reeks verhaaltje van verpleegster met mooie barman, problemen, wel liefde, niet liefde, uiteindelijk toch goed. Met een vleug intiemreeks van diezelfde bouquetreeks want af en toe komt er ook seks aan te pas, uiteraard bij een romannetje. Een luchtig niemendalletje dus, maar wat mij betreft echt geen aanrader of aanleiding tot lezen van meer uit de serie of het kijken op Netflix.

Meer recensies van Helga