Niet onaardig maar weinig diepgang

Helga 12 september 2022
Aardig niemendalletje over onze kroonprinses. Claudia schrijft plezierig maar het boek komt over als een soort dagboek waarin verteld wordt wat er gedaan en besproken is met Amalia. Hierdoor blijft alles erg oppervlakkig en krijgt onze prinses weinig diepgang en uitstraling. Jammer, want Amalia verdient zeker meer. Ze komt over als een vrolijke jonge vrouw met veel humor, die het af en toe lastig vindt dat ze in deze positie zit maar er toch zoveel mogelijk van probeert te maken. Ik heb wel af en toe hard moeten lachen om een opmerking die Amalia maakte, maar verder heeft Claudia het gemist om de wereld van Amalia wat meer aan te duiden. In één avond uitgelezen doordat het een dun, makkelijk en ongecompliceerd boek is

Meer recensies van Helga