Gewoon een lekkere thriller

Helga 13 januari 2021
Eindelijk weer eens een (psychologische) thriller gelezen die lekker weg leest, je steeds weer laat twijfelen over de dader en wat er nou eigenlijk echt gebeurd is en waarbij je bij iedere nieuwe ontwikkeling weer net zo hard mee loopt te piekeren en beredeneren als de hoofdpersoon. Het einde was dan weer niet onverwacht, ik zag het wel aan komen. Maar misschien heb je, als je al heel erg veel thrillers hebt gelezen (en gekeken) een soort zesde zintuig voor de afloop want ik moet zeggen dat ik al heel erg lang geen thriller heb gelezen waarbij het einde mij verrast. Maar dit is zeker een fijn en spannend boek en uiteindelijk is het ook wel weer een 'hoera' als je goed 'gerechercheerd' hebt.

Meer recensies van Helga