De weduwen

Ik was een van de gelukkigen, die dit boek hebben gewonnen bij Vrouwenthrillers. Ik vond de cover van het boek echt passen bij een thriller;: donker en een vrouw met een wapen. Mijn vraag was zou ik dit boek goed kunnen volgen: het is immers al deel 3 in de serie met rechercheur Vanessa Frank. Ik vond vanaf het begin de spanning goed in het boek zitten. Je maakt kennis met veel verschillende mensen en opvattingen, want in elk hoofdstuk wordt van personage gewisseld en was het verband mij nog niet duidelijk. Het was dus zaak het hoofd er goed bij te houden. Maar gedurende het lezen werd alles steeds duidelijker en zat de spanning en vaart er goed in. Aan het einde vallen alle verhaallijnen samen en klopt het verhaal helemaal. Het boek heeft een zeer spannende ontknoping. De hoofdpersoon Vanessa Frank is wel een vrouw die veel gedaan krijgt. Dat het boek al het derde deel van een serie is, was geen enkel probleem voor mijn leesplezier. Ik ben nu wel benieuwd geworden naar de eerdere delen van deze serie.

Meer recensies van Henny Valkenberg