Spannend debuut: Goed of slecht

Ik had het geluk deze thriller the winnen bij een actie op deze site. Kijkend naar de cover zou ik het boek nooit gekocht hebben, deze vind ik niet aantrekkelijk en de ondertitel nodigt ook niet uit: ‘Ik ben de dochter van een seriemoordenaar….’ Verder heeft dochter ook haar moeder bij de politie aangegeven. Milly wordt ondergebracht bij een pleeggezin, haar pleegvader is zelf een traumapsycholoog, maar de andere familieleden hebben zo hun eigen problemen. Haar pleegmoeder is labiel en de dochter Phoebe maakt Milly’s leven zo ellendig mogelijk. Het helpt ook niet dat de pleegvader Milly moet helpen om tegen haar moeder te getuigen en dus veel tijd met haar doorbrengent. Haar pleegzus is hierdoor razend jaloer. Het is een geweldig spannend boek en het is ook niet duidelijk of Milly nog van haar moeder houdt of haar haat. Een zeer geslaagd debuut dat ik in een hoog tempo uitgelezen heb.

Meer recensies van Henny Valkenberg