Verwarrend

Herman01 28 januari 2017
Lang geleden dat ik een boek las dat zo verwarrend was om te lezen. En aan het eind heb je ook niet het idee dat alle puzzelstukjes op z'n plaats vallen, maar misschien ben ik niet slim genoeg voor dit soort boeken. Het is me ook allemaal iets té bedacht, zowel in stijl als vorm, en dan begint er al snel iets te jeuken bij me. Ik heb het boek wel uitgelezen, omdat ik Krauss een kans wilde geven, maar ik bleef teleurgesteld achter. Groot probleem wat mij betreft is ook dat het verhaal wordt verteld vanuit maar liefst vier (!) gezichtspunten/personages. Veel goede boeken blijken gewoon het beste vanuit één personages het verhaal te doen; op die manier is doorgaans de identificatie door de lezer het grootst.

Meer recensies van Herman01