We praten over het leven alsof het een toverdrank is. In werkelijkheid is het voor ieder van ons de trage reis over de weg naar het einde.

hugo van der wildt 24 september 2020
Het is juist en zo komen nog verschillende zin voor in het boek die binnenkomen. Daarom is het voor mij een vreemde thriller. De klassieke elementen: wie, waarom, wapen komen hier niet in voor . Soms is het verhaal ver van de werkelijkheid. SF? Ik kan goed begrijpen dat fans van S. King het geweldig vinden maar even goed kan ik begrijpen dat er anderen(!!) zijn die het niet goed vinden. Het is mij allemaal duidelijk geworden vanaf bladzijde 140 en dan werd het ook spannend. Het vraagt wel wat aandacht van de lezer. Veel verschillende verhaallijnen die elkaar wel vinden.
Het is wel een gewaagd experiment dat de schrijver veel mogelijkheden geeft. Dichterlijke vrijheid??

Meer recensies van hugo van der wildt