Maybe a baby ?

Ien Jennekens 12 februari 2020
Na het lezen van de eerste pagina’s van dit boek wordt je als lezer in een sneltreinvaart mee op reis genomen.
Op reis met Veronica, die zwanger blijkt te zijn van haar vriendje Kevin, die met net zo’n vaart haar ex-vriendje wordt, iets dat hij maar moeilijk kan verkroppen.Veronica maakt een emotionele reis, zij moet veel beslissingen nemen, te beginnen bij de vraag of zij een abortus wil of misschien toch niet? Deze vraag houdt je als lezer tijdens het lezen van het boek aan de pagina’s vastgeplakt. Zet Veronica door of komt ze nog op haar besluit terug? Tijdens de verre reis naar New Mexico, een reis die Veronica onderneemt met hulp van Bailey, met wie zij vroeger goed bevriend was. Kan deze vriendschap, die door de omstandigheden weer nieuw leven ingeblazen werd, 1600 kilometer lang stand houden, dat is een vraag die zeker belangrijk is voor de afloop van het verhaal. Hoe loopt dit voor beide meiden af .............?

Het boek Onverwacht heb ik met plezier gelezen, ondanks dat sommige situaties iets meer uitgebreid omschreven hadden kunnen worden en andere zaken weer wat minder. Kortom, dit boek is zeker een aanrader voor jonge meiden en ook jongens. Snel lezen dus!

Meer recensies van Ien Jennekens