Prachtige novelle

IngeSleegers 30 november 2022 Auteur
Ik was al een tijdje heel benieuwd naar dit boek. Een hertelling van mijn favoriete sprookje, dat kan alleen maar fantastish zijn, toch? En eerlijk, dat was het ook echt, letterlijk en figuurlijk. Ik zat meteen weer in de leefwereld van Belle, maar dit keer dan in een hedendaagse setting. Het mysteieke en het realistische vloeien naadloos in elkaar over, zoals we gewend zijn van K.T. Sterling. Je leert de personages en hun geschiedenis goed kennen, wat op zich al een knappe prestatie is in een novelle. Van mijn had het boek gerust dubbel zo dik mogen zijn, maar het was niet dat het verhaal onafgerond voelde. K.T. Sterling is erin geslaagd om een spannend meeslepend verhaal neer te zetten waar je zo doorheen vliegt. Ik ben al heel benieuwd naar het vervolg!

Meer recensies van IngeSleegers