Voor lezers voor wie het wat spannender mag

IngeSleegers 04 november 2022 Auteur
Mijn zoon en ik hadden de eer dit boek te proeflezen. Wij zijn er absoluut weg van! Mijn zoon houdt eigenlijk niet van lezen en vindt de meeste jeugdboeken saai. Voor hem mag het allemaal wat spannender en griezeliger en dat is net waar dit boek een antwoord op biedt. Dit is een thriller/horrorverhaal op kindermaat en richt zich dus op die jonge lezers die zich daar comfortabel bij voelen. Krijgt je kind gemakkelijk nachtmerries? Dan is dit wellicht niet het juiste boek. Griezelt je kind net graag? Dan is dit een giga aanrader! Of om het de woorden van Tristan te zeggen: 'voor mij was het niet te eng, voor sommige van mijn vrienden waarschijnlijk wel.' In ieder geval heb ik er ook als volwassene van genoten. Het verhaal zit goed in elkaar en is erg spannend geschreven. Omdat alles rond 'het voorval' geschreven is, wil je blijven lezen om te ontdekken wat dat voorval nu juist is. Dat er bijkomend thema's als pesten en identiteit in voorkomen, is alleen maar een plus.

Meer recensies van IngeSleegers