Weer goed!

Irene 12 juni 2020
Ook dit deel leest weer als een sneltrein. Ondanks dat ik de grote lijnen nog redelijk wist, vergat ik dat weer tijdens het lezen. Door de fijne schrijfstijl, de spanning, rivaliteit tussen kandidaten en een stukje realiteit werd ik meegezogen in het verhaal.
Je weet dat het goed moet aflopen met Katniss, want ja er is nog een derde deel, en natuurlijk is zij vindingrijk en snapt ze veel. Soms is het ergerlijk dat een hoofdpersoon alles snapt, maar hier vind ik het heerlijk. Het loopt op een zodanige manier goed af, maar eigenlijk loopt het helemaal niet goed af..
Door naar deel 3 dus.

PS: Peeta is hartstikke leuk en aardig hoor, maar Gale blijft na al die jaren nog steeds leuker. Ik snap dat ze met Peeta is, maar eigenlijk snap ik het ook niet

Meer recensies van Irene