Wederom Genieten

Iris 03 mei 2020
Om eerlijk te zijn vond ik dit deel in vergelijking met de andere twee tegen vallen. Ik had meer interesse en meer gevoelens van mijn kant verwacht en bovenal meer verbondenheid met de personages. Dit komt voornamelijk omdat ik me niet kon verplaatsen in de relatie die Calla met haar moeder heeft en de manier waarop ze reageert als die haar iets ongelooflijks flikt. Mijn moeder zou ten eerste gelukkig zoiets nooit doen en ik denk toch dat mijn reactie heel anders zou zijn. Dat zorgde voor een best wel stroeve start.

Pas over de helft zat ik goed in het verhaal en kon ik eindelijk gaan genieten al was het vrijwel snel duidelijk dat ook Jas niet kan tippen aan Cam. Niet dat hij niet bij de Lekkere Jongens Brigade hoorde (Calla's woorden niet de mijne ;) ), maar hij is toch iets te ruw en te... Alpha op momenten. Desalniettemin is hij een heerlijke bookboyfriend om over te lezen. Zoals hij Calla langzaam uit haar schulp laat komen... Zucht...

Kan dit boek dan ook van harte aanbevelen voor elke new adult lover of mensen die van de nodige drama houden. Totally worth it!

Meer recensies van Iris