Nog niet helemaal overtuigd

Iris 09 augustus 2020
Dit boek sprong er qua worldbuilding zeker uit. Met al die kasten die ieder hun eigen vorm van magie hebben. Zeer aparte magie ook! En hoe dit vervolgens verweven werd in de wereld en het verhaal, ik heb gesmuld!
Jammer genoeg werd ik vervolgens niet gegrepen door het verhaal en de personages zelf. Deze zijn zeker ook niet standaard, maar wisten niet echt mijn interesse te wekken. Er zitten zeker leuke en heerlijke stukken tussen. Het was echter al te makkelijk voor mij om het boek weg te leggen op super spannende momenten. Een duidelijk teken dat ik niet helemaal begaan was met het wel en wee van iedereen.
Vandaar 3.5 ster, afgerond naar 4 vanwege de fantastische wereld. Ik heb bovendien grote hoop dat het vervolg, wat ik zeker ga lezen, me wel zal overtuigen :)

Meer recensies van Iris