Afknapper

Iris 08 maart 2024
Nadat ik had genoten van de twee vorige boeken, had ik niet verwacht dat dit boek zo'n worsteling zou worden. Misschien komt dit omdat we ipv de campus / new adult setting die ik had verwacht, het verhaal zich afspeelde in de "volwassen wereld." Dat is toch een iets andere dynamiek :)

Toch ligt mijn gebrek aan lol tijdens het lezen voor het grootste gedeelte aan insta lust en te veel onwaarschijnlijke gebeurtenissen om het nog geloofwaardig te houden: SPOILER SPOILER Want wie in deze tijd,  zeker iemand met een publieke functie schermt zijn telefoon niet minstens af met een wachtwoord met alle gevolgen van dien? Wie?
Oh en in razende woede alles kapot smijten, inclusief grote zware objecten met gevaar voor jezelf en andere personen is never done. Zeker niet in huiselijke sfeer. Het was zo beangstigend. Dat was zo'n grote afknapper. EINDE SPOILER

Dex en Fiona zelf waren ook niet echt mijn favoriete koppel. Ze bleven best oppervlakkig en het enige wat ik tussen die twee kon voelen was lust. Om dan met liefdesverklaringen aan te komen zetten... Ja dat is dan ook moeilijk te verkroppen.

Ik moet dan ook helaas concluderen dat Verlangen een grote teleurstelling voor mij was. Twijfel dan ook of ik het laatste boek in de serie nog wil lezen...

Meer recensies van Iris