Bright

IrisReadsBooks 21 april 2024
Rachel haar droom is uitgekomen: Girls Forever heeft de top bereikt. Haar leven is perfect, helemaal wanneer er meer nieuwe kansen op haar pad komen. Ze mist alleen de liefde. Totdat ze Alex ontmoet, een man met connecties in de modewereld. Rachel wilt naast k-pop ook haar eigen modelijn beginnen. Maar wanneer haar droom werkelijkheid wordt, lijkt alles fout te gaan.

Zoals de achterkant al verklapt ontmoet Rachel een man genaamd Alex. Het is een typische liefde op het eerste gezicht scenario. Ik vond het echt een nee. Na een uur wilt ze hem al zoenen en is ze geobsedeerd door zijn enkels. Hij is natuurlijk de perfecte man want hij heeft connecties met de modewereld. Precies wat zij nodig heeft.

Hoe verder je komt in het boek, hoe vervelender Rachel wordt. Ze krijgt zowat alles in haar schoot geworpen, mag een eigen bedrijf starten en leuke dingen doen. Maar haar groepsgenoten mogen amper wat en alsnog wilt Rachel meer kansen.
Hoewel haar groepsgenoten haar niet goed behandelen snap ik wel waar dit vandaan komt. Rachel wordt duidelijk voorgetrokken.
Haar groepsgenoten waren ook makkelijk te vergeten. Sommige voegden vrij weinig toe.

Ik had liever gehad dat dit verhaal zich focuste op de groep ipv haar modelabel. Of had dit boek gewoon geschrapt en had een boek over Leah gemaakt.

Beetje jammer dat dit boek zo tegenviel. Ik vind k-pop boeken echt heel leuk maar dit was meer mode en Alex ipv k-pop.

Meer recensies van IrisReadsBooks