Hilariteit alom

Iselleleest 27 december 2019
Terwijl ik dit typ, moet ik weer even glimlachen. Wat heb ik genoten van dit boek. Becky is back. En hoe!
Sophie Kinsella heeft echt de gave om een negatieve dag weer positief te krijgen. Om je na een zware dag weer lekker te doen ontspannen. Dus ik baal dat ik dit deel van de Shopaholic-serie alweer uit heb. Maar het is niet anders... Hij is uit. En nu maar weer hopen dat er weer een vervolg komt. Ik duim in ieder geval héél erg hard.

Dit boek was een welkome afleiding na mijn leesdeceptie. Bah... Als ik terug denk aan het vorige boek dat ik las, baal ik nog steeds dat ik er zoveel tijd aan gespendeerd heb.
Stiekem was ik ook een beetje bang dat ik weer in een leesdip zou glijden. Die leesdip waar ik het jaar 2019 mee begonnen ben. Maar niks was minder waar. Gelukkig! Sophie Kinsella en Becky hebben mij weer helemaal in een lekkere, positieve leesflow gekregen.
Heerlijk om hardop in lachen uit te barsten, met je hoofd te schudden vanwege de plaatsvervangende schaamte en bovenal: de ongemakkelijke situaties waarin Becky zich weer wist te manifesteren. Het boek las weer als een trein en voor ik het wist, had ik het boek weer uit.
Niet dat het boek heel snel uit was, maar als ik er even de tijd voor had, was ik ook zo een x-aantal hoofdstukken verder.
Momenteel heb ik gewoon wat minder tijd om te lezen. En dat geeft niet, want mijn kindjes verdienen volop mijn aandacht. Het lezen, komt wel weer als ze wat ouder zijn. Nu wil ik vooral genieten van mijn gezin. En dit soort boeken zijn dan heel erg welkom.
Gewoon om je even aan de hectiek te doen ontsnappen. Ik kan niet anders dan het boek ***** sterren te geven.

Meer recensies van Iselleleest