Indrukwekkend

Iselleleest 27 juni 2020
****
'Verlies me. Niet - Laura Kneidl'

Wat was het een fijne dag vandaag... Een dag waarop we heerlijk op pad zijn geweest. Op pad met zijn viertjes. Even een uitstapje naar het bos. Even tijd voor het gezin... Onderweg naar het bos nog, even, een stukje kunnen lezen in 'Verlies me. Niet'. Fijn.
Fijn dat het kon... Zo met die Primatour. Werd het toch, een prima tour. "Hey, dat deed ik leuk toch?! Die woordspeling? "
(Och, wat slecht... Hahaha )

Want zonder die Primatour was mijn boek nu nog niet uitgeweest. Het pilletje bood mij wat extra leesminuten. Leesminuten die mij erg dierbaar zijn. Want wat was het een feestje om tijdens die autoritjes een stukje in dit fantastische boek te kunnen lezen.

Ik merk trouwens dat ik een kleine writers block heb, dus vergeef me als deze review even wat minder soepel loopt... Helaas. We doen het er maar even mee en zien wel wat er op het virtuele papier komt. Meestal kan ik schrijven als Brugman, dus hopelijk lukt het schrijven van een review ook op 60% Een 6 is immers ook voldoende, haha. Maar ik ga maar weer snel verder.

'Verlies me. Niet' het tweede deel in de duologie waarin Sage de hoofdrol speelt.

Ik heb wederom enorm genoten van Sage en Luca. Wat is Sage toch een Powervrouw. Een Powervrouw met een hoofdletter P. Want wat heb ik een respect voor deze dame. Wat heeft ze hard gevochten tegen haar angst en demonen. Wauw.
Ook voor Luca heb ik veel respect. Een stoere vent met een klein hartje. Een trouwe hond. Een mooi bord waar je wél van kan eten. Ik heb deze twee personages echt in mijn hart gesloten.

Ondanks dat ik beide personages in mijn hart gesloten heb, vond ik het jammer dat dit tweede deel voornamelijk over Sage en Luca ging. Achteraf gezien had ik graag ook wat meer over de bijpersonages (is dat een woord?) willen ontdekken. Deze heb ik namelijk ook in mijn hart gesloten, maar ik heb ze, in dit tweede deel, nauwelijks beter leren kennen.

Eigenlijk is dat mijn enige minpuntje aan dit boek... Want ook dit boek is er eentje die een enorme indruk op mij gemaakt heeft en me nog lang zal bijblijven.
Ik zat na één hoofdstuk alweer helemaal in het verhaal en ik wilde het boek liever niet meer loslaten. Het boek las weer heel erg vlot, dus ik vloog er weer doorheen. Ik wilde alleen maar weten hoe het verhaal zou aflopen.

Zo jammer dat ik nu afscheid moet nemen van deze personages.
Wat mij betreft mag er wel een spin-off komen. Ik zou graag April en Megan nog wat beter leren kennen...
Dit deel was erg goed... Maar niet zo goed als het eerste deel. ****

Meer recensies van Iselleleest