leuk voor tussendoor

Jaimy Smeets 10 juni 2020 Auteur
Emma is vanaf haar geboorte blind. Maar wat ze nooit heeft gehad kan ze ook niet missen, zegt ze.
Ze is heel zelfstandig en heeft haar genoeg trucjes eigen gemaakt om alles alleen af te kunnen.
Emma wekt heel veel sympathie op en ondanks haar handicap is ze zeker geen slachtoffer.
Als ze op een feestje toch niet helemaal kan vertrouwen op haar overige zintuigen, door de te luide muziek en het geduw en getrek, schiet de charmante Mark haar te hulp.
Ze vraagt zijn telefoonnummer en langzaam begint er iets op te bloeien.
Maar is Mark wel de lieve man die hij voordoet te zijn?

Toch heeft Emma er een zorg bij.
Er waant namelijk een man rond in Manchester die misbruikt maakt van de hitte en mensen mishandelt nadat hij door hun open raam naar binnen is gekomen.
Deze gewelddadige gebeurtenis maakt dat het boek al snel spannend wordt.
Het verhaal volgt dan verder ook in een sneltreinvaart, wat logisch is gezien het kleine boekje.
Het is snel en meeslepend en ondanks dat het al snel voorspellend wordt, is het verhaal zeker niet minder leuk.
Een fijn boekje wat je snel even tussendoor leest met de spanning die we van Arlidge gewend zijn.

Meer recensies van Jaimy Smeets