overstuurd

Jaimy Smeets 10 april 2024 Auteur
Bedankt April Books voor het recensie-exemplaar van ‘Overstuurd’.
Als Feline bedrogen wordt door haar vriend, heeft ze eindelijk de kracht om bij hem weg te gaan. Maar Nick neemt daar niet zomaar genoegen mee. Wat begon met smeekbedes via de app, mondt uit tot stalking als het hem echt duidelijk wordt dat Feline niet bij hem terug komt. Om haar te beschermen trekt Quinten bij haar in.
Puur platonisch natuurlijk, want Quinten is niet uit op een relatie en al zeker niet met een vrouw met een enorme rugzak.

Overstuurd is het tweede deel in een tweeluik en het is natuurlijk het leukste om deze op volgorde te lezen. Feline en Quinten kennen we dan ook al van het boek Ongeremd en het is leuk om de aantrekkingskracht die ze daar al hadden, nu verdiept te zien worden.
Het is natuurlijk al heel lang duidelijk waar dit op uit zal draaien tussen die twee, maar het is de weg erheen die de meer dan de moeite waard is om te lezen.
Zo heeft Nicole Schelling heel veel aandacht besteedt aan de achtergrond van de personages, maar zeker ook aan de opbouw van hun liefdesverhaal. Het gaat niet zonder slag of stoot maar de chemie tussen hen spat direct van de bladzijden af.
Nicole Schelling heeft daarnaast een ontzettend fijne schrijfstijl die je zonder enige moeite door het verhaal heen loodst.
Ik ben in het boek begonnen en niet gestopt tot ik het uit had.
Naast de enorme chemie van de hoofdpersonen is er ook een seksuele spanning die het hele boek door suddert. Het geeft de uiteindelijke spicy scenes een extra lading, het is immers iets waar niet alleen Feline en Quinten maar ook de lezer lang op heeft moeten wachten.

Overstuurd is een heerlijk verhaal dat de perfecte balans heeft tussen serieuze onderwerpen, een man om bij weg te dromen, een vrouw met een gebroken hart en een aantal spicy scenes.
Een verhaal om even helemaal in weg te duiken.

Meer recensies van Jaimy Smeets