Een waar meesterwerk!

jclarijs 15 augustus 2020
Als je een ècht boek leest heb je dat al snel door. En dit boek is er precies zo een!

In Lieg met Mij wordt het verhaal beschreven van 2 leven die verbonden raken door de liefde, welke niet in het openbaar getoond kan worden. Het boek beschrijft onvermijdelijke gebeurtenissen wanneer liefde alleen een plaats kent waar niemand kijkt. Verlangen, liefde en verdriet, het boek beschrijft het allemaal en nog veel meer op fenomenale wijze.

Dit boek vind ik literatuur van de bovenste plank, maar leest zeker fijn weg! De keuze van woorden, de opbouw van zinnen, het is allemaal doordacht. Hoe namen veranderen en geheimen bewaard blijven. Heerlijk om te zien hoe een schrijven niet alleen met woorden, maar met het boek als geheel een verhaal verteld.

Dit boek raad ik echt aan! Must-read literatuur, als je het aan mij vraagt.

Meer recensies van jclarijs