Spannend, hard en rauw

Jeanet 10 juni 2022 Boekverkoper
Rechercheur Nichel Frany raakt levensgevaarlijk gewond bij een gijzelingsdrama waarbij een pooiersnetwerk betrokken is. De daders ontkomen en zinnen op wraak. Ze willen Nichels dochter Kaylee. Ook volgen we Tessa een meisje die al maanden wordt vermist. Hebben deze twee zaken iets met elkaar te maken?

Je wordt meteen het verhaal ingetrokken en komt er niet meer uit tot de laatste pagina is omgeslagen. Het is heftig en zeker geen thriller voor tere zieltjes, het gaat er hard aan toe. Mensensmokkel en gedwongen prostitutie worden goed en realistisch omschreven, er wordt niets gespaard.

Terwijl Nichel vecht voor zijn leven worden Michelle en haar collega Mike op de zaken van de meisjes gezet. Mike is tevens de zwager van Nichel en dus de oom van Kaylee, hij doet er alles aan om haar te vinden.
Lois heeft een fijne schrijfstijl, vlot en geen overbodige zinnen. Ze zet de personages goed neer, hierdoor leef en denk je met ze mee. Het blijft boeien omdat het verhaal vanuit meerdere personages wordt verteld. Er is een constante spanningsboog.

Wel een waarschuwing voor mensen die niet tegen geweld, mishandeling of verkrachting kunnen, lees dan niet dit boek!

Aanrader als je van een harde rauwe thriller houdt.

Meer recensies van Jeanet