Ontroerend

Jessica 28 december 2023
Beet las ik met tranen in mn ogen. Sietske kan zo mooi vertellen. Dit was extra bijzonder omdat het haar verhaal is. Ik 'ken' haar van school van de kinderen. Ik vind het een bijzonder vrouw. Beet heeft mij geraakt. Dus ik kon niet anders dan 'Laat haar los' luisteren. Wat een prachtig, maar ook heftig verhaal. Wat heb ik een respect voor jou. Je zoon was een vriend van mn oudste. En je dochtertje, mooie dame, zit in de klas bij mn jongste zoon. Ik heb ook nu weer een traantje weg moeten pinken. Sommige stukken zo herkenbaar. Kan mij niet indenken hoe het moet zijn om de liefde van je leven te moeten missen. Maar het verdriet om het verlies van mijn moeder is ook erg groot. In 2006 verloor ik haar. Heel lang hield ik mij vast aan al haar spullen. Haar asbus stond jarenlang in mn woonkamer. Pas nadat ik afstand nam van haar spullen. En haar as uitstrooide, kon ik gaan verwerken. Met hulp van de nodige therapie. Dus in die zin snap ik je zo goed. Diep respect voor jou ! Bedankt..

Meer recensies van Jessica