Wie ik ben zonder jou

Jessica 29 november 2023
Wat een prachtig mooi verhaal. Over 2 vrouwen in een totaal andere levensfase. Mooi hoe zij naar elkaar toe groeien en er een prachtige band ontstaat. Ik vind de boodschap die Susan hiermee overbrengt zo mooi. Iedereen verdiend een tweede kans. Wij zijn allemaal opzoek naar wie we zijn. En deze zoektocht houd naar mijn idee nooit op. Omdat bepaalde gebeurtenissen in je leven je steeds weer een beetje meer veranderen. De levenslessen die op je pad komen vormen ook je persoonlijkheid. Het kijkje die Suus bied in het leven van deze twee vrouwen maakt duidelijk dat iedereen weer anders omgaat met de situaties die je pad kruizen. Echt prachtig gedaan, vriendschap voor het leven ! Je gunt beide vrouwen al het geluk. Ik heb zo enorm meegeleefd met Frida en Joy !

Meer recensies van Jessica