Scones & Spotlights

Jessica 24 oktober 2023
Owh, wat een heerlijk boek was dit !

We volgen 4 vriendinnen Cleo, Abigail, Kim & Sophie. In dit deel, Scones & Spotlights, volgen we Cleo op de voet. Ze werkt bij Rolling Scones waarbij ze de klanten serveert op haar rolschaatsen. Ze is naar mijn idee het rustigste personage van de 4. Het meest "down to earth". Haar kleding kast bestaat uit diverse tinten zwart, evenals de mijne overigens. Wat haar onderscheid van de rest is haar enorm grote liefde voor ( gitaar ) muziek en haar geweldige zangstem. Gitaar spelen leerde ze van haar vader. En bloeide uit tot haar passie. Haar wens om groot te worden op muziekgebied ligt op een zijspoor door de afwijzing van het conservatorium. Tot Sophie een video deelt van haar optreden en deze dus viraal gaat. Ze word gescout voor een talentenjacht en dan gaat haar grootste wens in vervulling, of toch niet ? Zijn de spotlights wel echt iets voor Cleo ?

Vriendschap, liefde, vertrouwen staan centraal in dit boek. Het verhaal is grappig, soms verdrietig maar vond het vooral heel erg leuk om kennis te maken met de 4 vriendinnen ! Met een lach en een traan, 4 hartbewoners rijker laat Suus mij achter. Hopelijk heb je het vervolg deel bij je de 26e ! Ik kan niet wachten tot ik verder kan lezen.

Meer recensies van Jessica