Heerlijk !

Jessica 27 oktober 2023
dit prachtige boek heb ik zojuist uitgeluisterd. Ik kon gewoon niet stoppen ! Wat een heerlijk verhaal.

Cat is een totaal andere weg ingeslagen als dat haar ouders graag gezien hadden. Namelijk een glansrijke carriere als Violiste. Inplaats daarvan maak ze lange reizen en wilt nog veel meer van de wereld zien. Helaas word ze na anderhalf jaar reizen terug naar Nederland gehaald omdat het spijtig genoeg niet goed gaat met haar vader. Die een hartoperatie heeft moeten ondergaan.

Eenmaal terug in Nederland gaat ze naar haar, door haar beste vriendin Lieke geregelde, oppasadres waar ze ook een kamer huurt. Menno en Viv en hun 2 jongens. Viv is een enorm veeleisende werkgever en Menno neemt het allemaal niet zo nauw. De jongens zijn een handvol. En regelmatig vraagt Cat zich af waar ze in hemelsnaam aan begonnen is.

Op verzoek van haar moeder moet zij taxieen richting het ziekenhuis met haar vader. De band tussen hun 2 is aardig bekoeld. En dat maakt de 2wekelijkse uitjes alles behalve gezellig.

Ik vond Cat een erg leuk personage, soms wat naïef misschien. En een tikkeltje onverantwoordelijk. Aangezien ze liever reist dan haar verantwoordelijkheden aangaat. Maar dat maakt haar ook zo leuk juist ! Proberen te genieten van de tijd die je hebt. Zorgen dat je wat te vertellen hebt. Diverse personages maken een groei door. Zelfs degene van wie je het niet zou verwachten. 1voor 1 sluit je ze toch in je hart. Met een lach en een traan heb ik het verhaal van Cat geluisterd. En met een erg tevreden gevoel uitgeluisterd.

Meer recensies van Jessica