Het spel is uit!

JonaA 18 juni 2023
Een doodgewone jongen ~ Het spel is uit deel 2 ~ Michael Sels @michael.sels & Steven De Waele (illustrator)

Nebo is een Dromer en heeft een enorme grote fantasie. Een gewone trein ervaart hij als een achtbaan. Als hij wandeld op straat denkt hij vaak dino's, heksen en leden van de Bende van het Grijze kruis te zien. Deze misdaadorganisatie wisten ze ik deel 1 op te rollen maar Nebo blijft goed opletten.

Op school is een nieuwe game erg populair. Wanneer enkele vrienden van Nebo zich vreemd gaan gedragen na het spelen van deze game gaat Nebo op onderzoek uit.

In het dorp duiken weer Grijze Kruizen op de deuren. Wat is er aan de hand? Is de Bende terug? Nebo en zijn beste vriend Axi gaan op onderzoek uit, maar merken dat de vijand te sterk is. Lukt het onze helden om de Bende te stoppen?

•Mijn mening:
Wat een super leuk, spannend, soms lachwekkend en fantasievol verhaal is dit. Veel beter dan deel 1. Doordat het spannend is en Michael een vlotte schrijfstijl heeft is het lastig om het boek weg te leggen. Het boek bevat een grote letter wat ook ideaal is voor kinderen die moeite hebben met lezen!

@michael.sels bedankt voor dit recensie boek!

Ik ben heel benieuwd naar deel 3!

Meer recensies van JonaA