Jacht op het antiserum

JonaA 15 oktober 2023
Jacht op het antiserum ~ Christine Charliers.

Mijn samenvatting: In het tweede deel van de In de ban van de wolf gaan Esther en Jonathan op zoek naar het antiserum. Er is alleen een probleem: de enige man, Alexander, die het antiserum, voor het niet meer wolf zijn, kan maken, lijkt spoorloos verdwenen. Alleen hij heeft de benodigde kennis en kunde om het antiserum in elkaar te zetten. Esther wil namelijk heel graag weer normaal zijn. Tijdens de zoektocht naar Alexander en het antiserum maken Esther en Jonathan verschillende avontuurlijke dingen mee. Zo zit de onbetrouwbare Arne hen continu op de hielen, zelfs als Esther op een schooltrip gaat.

Daar komt ook nog eens bij kijken dat mensen in haar omgeving, zoals de pestkop Sandra van haar school, in de gaten krijgen dat er iets niet helemaal menselijk is aan Esther. Zou ze haar wolveneigenschappen onder controle kunnen houden, voordat iemand erachter komt?

Mijn mening: Deel 1 had me erg verrast dus ik was heel benieuwd of deel 2 me weer zo wist te raken en dat deed het. Wat een uniek verhaal weer. In dit boek leef je helemaal mee met Esther en Jonathan. Het einde van het boek eindigd met een cliffhanger en daardoor kijk ik nu nog meer uit om deel 3 te gaan lezen. Zullen we er dan achter gaan komen wat de zwarte wolf uit hun dromen betekend? En zullen Esther en Jonathan weer helemaal normaal worden? Ik ben zeer benieuwd..

Meer recensies van JonaA