Uitstekend thriller debuut van Anya Niewierra

Joyce V. 04 februari 2020
Een boek dat door de heerlijke schrijfstijl van Anya zo gemakkelijk weg leest. Prachtige beschrijvingen waardoor je je helemaal in de sfeer van de omgeving van het dorp waant.

Anya Niewierra weet waarover ze schrijft, het is duidelijk dat ze de omgeving waar het zich afspeelt goed kent en ook de geschiedenis die eraan vast hangt. Ik hou wel van dit genre boeken waarin je als lezer helemaal kan meeleven.

Sterk en de spannend plot. Het is een thriller waarbij je als lezer meegesleept wordt in het dorpsleven, de geschiedenis en de romantiek. Deze dingen wisselen elkaar af in het boek waardoor het niet saai of langdradig wordt. Je kijkt steeds weer uit naar één van deze dingen omdat je benieuwd bent hoe het verder gaat.

Het personage van Tess is prachtig neergezet. Haar emoties zijn heel tastbaar. Een vrouw die op zoek is naar een nieuwe balans in haar leven maar wat brengt haar die zoektocht allemaal?
De hoofdstukken van de mysterieuze persoon zijn wel heel spannend en je vraagt je voortdurend af wie het toch is. Ook de andere personages zijn mooi beschreven.

Dit boek is veel meer dan een thriller, het zet je tot nadenken. Complimenten voor Anya Niewierra.

Meer recensies van Joyce V.